Všetko o nákupe
Ako nakupovať
Z katalógu produktov alebo pomocou vyhľadávania tovaru si vyberiete produkt, ktorý si chcete kúpiť.
Vybraný produkt pomocou tlačidla Kúpiť vložíte do košíka. V Košíku skontrolujete, či košík obsahuje všetko, čo potrebujete.
Ak ste registrovanými zákazníkmi stačí sa prihlásiť, ak nie ste registrovanými zákazníkmi - zaregistrujte sa.
Ďalej si vyberiete spôsob dopravy a úhrady, ktorý Vám vyhovuje. Teraz po skontrolovaní všetkých dodacích údajov stačí len objednávku potvrdiť stlačením tlačidla "Vytvoriť objednávku".
O úspešnom prijatí objednávky budete informovaný doručeným emailom s rekapituláciou Vašej objednávky.
Inštalácia atramentových a tonerových kaziet
Všetky informácie súvisiace s výmenou a inštaláciou atramentových a tonerových kaziet nájdete
tu.
Doprava
Pri objednaní tovaru za viac ako 59.99 EUR hradíme všetky náklady na dopravu, mimo poplatku za dobierku, za Vás (platí pre prepravu GLS a Zásilkovna).
Služba Zásilkovna - POZOR tato služba doručuje pouze do odběrných míst Slovensko, nikoliv na Vámi vybranou dodací adresu! Pokud nebude Vámi adresa zvolena, bude vybráno automatické nejbližší odběrné místo.
Niektoré produkty majú tú vlastnosť, že automaticky nesú tzv. "Poštovné zadarmo" tj. v prípade objednania danej položky je celý nákup bez poštovného nezávisle na veľkosti objednávky (celý proces je automaticky strážený systémom e-shopu).
Štandardne expedujeme zásielky do 30 kg. V prípade väčšej objednávky nás prosím kontaktujte a my pre Vás radi zariadime individuálnu prepravu.
Prepravca |
|
Čiastka |
Cena poštovného |
|
Expresné dodanie - dobierka |
1 - 59.99 € |
4,99 € |
Expresné dodanie - prevodom na účet - platba kartou online |
3,95 € |
|
Dodanie do výdajných SK - dobierka |
1 - 59.99 € |
3,53 € |
Dodanie do výdajných SK - prevodom, platba kartou |
2,49 € |
|
Dobírka není účtována při objednávce převyšující |
417 € |
Zdarma |
Stručný návod pro obsluhu Z-BOX a ALZA BOX, na které doručuje společnost Zásilkovna naleznete zde:
https://www.tonerynaplne.sk/z-box-a-alza-box
Platba
Dobierkou - najrýchlejší spôsob = na nič nečakáme a tovar ihneď odosielame, Vy ho zaplatíte dopravcovi, ktorý Vám ho privezie.
Dopredu prevodom - odoslanie objednávky je omeškané o 1-2 dni než príde platba a spracujeme ju. Na oplátku ponúkame nižšiu cenu dopravy tým, že Vám neúčtujeme dobierkové. Stálym odberateľom zasielame skladový tovar ihneď.
Platobnou kartou - zdarma. V prípade chyby karty prosíme opakujte objednávku.
Výmena tovaru
Tovar zakúpený v našom e-shope možno vymeniť za iný do 14-tich dní bez udania dôvodu.
Pri výmene tovaru musia byť splnené tieto podmienky:
tovar musí byť vrátený v pôvodnom obale
nesmie niesť žiadne známky použitia či poškodenia (musí byť schopný ďalšieho predaja)
tovar musí byť kompletný, ako Vám bolo od nás dodaný
nesmie chýbať kópia dokladu o kúpe, prípadne ostatné doklady, ktoré boli s tovarom dodané
V prípade výmeny tovaru, poštovné hradí zákazník. V prípade doplatku pri výmene pôvodného tovaru za nové s vyššou cenou zasielame tovar na dobierku. V prípade preplatku vraciame preplatok na Váš účet. V prípade, že žiadate výmenu tovaru, tento tovar k nám nikdy neposielajte formou dobierky - dobierky nebudú prevzaté.
Odevzdání Zásilkovně – Zdarma
Obsluze Zásilkovny nahláste ID: 96591681 Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady.
Priložte sprievodný list kde ďalej uveďte:
číslo objednávky
názov (množstvo) vráteného tovaru
názov (množstvo) novo vybraného tovaru
Ak Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje tovar zakúpený v našom e-shope, máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14-tich kalendárnych dní bez udania dôvodov.
Tento nárok máte aj na objednávky realizované po internete s osobným odberom. Právo na odstúpenie od zmluvy vyplýva zo zákona č. 367/2000 Zb.
K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám Vašu identifikáciu aj vráteného produktu (faktúra).
Čiastka za vrátený tovar Vám bude zaslaná späť prevodom na Váš účet najneskôr do 14 dní od doručenia odstúpenia od zmluvy.
Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Aj napriek tomu má Jiří Štefan - www.tonerynaplne.sk, právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru (uvedenie do pôvodného stavu). Tieto náklady sú vždy individuálne posúdené a ako také sú potom zákazníkovi naúčtované a započítané s čiastkou za vrátený tovar.
Účtovaniu týchto poplatkov predídete, ak tovar uvediete do pôvodného stavu (správne zabalenie a pod.)
Priložte sprievodný list kde uveďte:
číslo objednávky
názov (množstvo) vráteného tovaru
číslo účtu kam chcete vrátiť peniaze
Odevzdání Zásilkovně – Zdarma
Obsluze Zásilkovny nahlaste ID: 96591681 Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady.
Tovar neposielajte na dobierku !!! Dobierky nebudú prevzaté.
Poškodená zásielka
... Je dodávka mechanicky poškodená (zistíte mechanické poškodenie niektorého z produktov)
Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.
GLS a Zásielkovňa
Ak poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie tovaru až po odchode prepravcu, je potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do dvoch pracovných dní emailom na info@tonerynaplne.sk či telefonicky na tel .: +420 491 110 610.
Obratom budete kontaktovaní pracovníkom, ktorý vybavuje škody, ohľadom zaslania potrebných náležitostí vrátane fotografií poškodeného tovaru. Pri nenahlásení škody do 2 dní od prevzatia zásielky sa zákazník vystavuje nebezpečenstvu zamietnutia reklamácie.
REKLAMÁCIA – stručný návod
Pokiaľ chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode Tonerynaplne.sk, pošle alebo iným spôsobom doručí tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe (faktúrou) a uvedeným popisom (najlepšie v prípade poruchy - kontrolný výtlačok - pokiaľ je to možné) závady na adresu firmy.
Je vhodné tovar zasielať v originálnom obale alebo vyhovujúcom prepravnom obale, pretože dodávateľ neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru.
Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar v zodpovedajúcom stave a nepoškodený.
Upozornenie: Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Firma Jiří Štefan - www.tonerynaplne.sk je oprávnená odmietnuť prevziať k reklamácii tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb. O opatreniach proti prenosným chorobám).
Tovar odovzdaný k reklamácii bude testovaný iba na závadu uvedenú kupujúcim (v reklamačnom formulári, v priloženom liste s popisom závady). Pre opis chyby výrobku odporúčame využiť
Reklamačný formulár, na stiahnutie
tu.
Odevzdání Zásilkovně - Zdarma
Obsluze Zásilkovny nahlaste ID: 96591681 Odběrné místo Zásilkovna převezme zboží a zašle nazpět na naše náklady.
Prosíme o uvedení čísla objednávky a důvodu reklamace.
O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými e-mailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná alebo si ju máte možnosť vyzdvihnúť v našej pracovnej dobe v prevádzkarni v Horní Nová Ves 276 , 507 81 Lázně Bělohrad, Česká republika.
Zabudnuté heslo:
pod vyššie uvedeným odkazom máte možnosť požiadať o obnovu zabudnutého hesla
Kam umístit použitý toner či inkoust do tiskárny?
Dosloužil-li toner na vaší tiskárně, neházejte jej do běžného odpadu. A nepatří ani do kontejnerů na elektroodpad (až na některé výjimky). Je možné je donést do sběrného dvora, nechat renovovat nebo najít firmu, která se zabývá výkupem prázdných tonerů.
Jak to funguje?
- 1. Pošlete nám prázdné kazety nebo si objednejte svoz na emailu info@tonerynaplne.cz (cena svozu GLS, krabice do 30 kg - 3,95 € + DPH 21 %) Po objednání svozu dorazí kurýr GLS na Vámi určenou adresu se samo nalepovacím štítkem, pouze předáte krabici připravenou pro převoz, zalepenou.
- 2. Po obdržení kazet se postaráme o jejich ekologickou recyklaci