Všetko o nákupe

Ako nakupovať
Z katalógu produktov alebo pomocou vyhľadávania tovaru si vyberiete produkt, ktorý si chcete kúpiť.
Vybraný produkt pomocou tlačidla Kúpiť vložíte do košíka. V Košíku skontrolujete, či košík obsahuje všetko, čo potrebujete.
Ak ste registrovanými zákazníkmi stačí sa prihlásiť, ak nie ste registrovanými zákazníkmi - zaregistrujte sa.
Ďalej si vyberiete spôsob dopravy a úhrady, ktorý Vám vyhovuje. Teraz po skontrolovaní všetkých dodacích údajov stačí len objednávku potvrdiť stlačením tlačidla "Vytvoriť objednávku".
 
O úspešnom prijatí objednávky budete informovaný doručeným emailom s rekapituláciou Vašej objednávky.
 
Inštalácia atramentových a tonerových kaziet
Všetky informácie súvisiace s výmenou a inštaláciou atramentových a tonerových kaziet nájdete tu.
 
Doprava

Prepravca

Čiastka

Cena poštovného

expresné dodanie

1 - 36 EUR

 3,75 EUR

expresné dodanie - prevodom na účet

1 - 36 EUR

 3,75 EUR

dobierka

1-362.99 EUR

 0,00 EUR

expresné dodanie - prevodom

expresné dodanie - dobierka

platobná karta online

36 EUR a vyššie

0 - 36 EUR

363 EUR - vyššie

 

 Zadarmo

 3,75 EUR

 Zadarmo

 Zadarmo

Pri objednaní tovaru za viac ako 36 EUR hradíme všetky náklady na dopravu za Vás (platí pre prepravu Intime). Pri objednaní tovaru hradíme dobierkové za Vás.

Niektoré produkty majú tú vlastnosť, že automaticky nesú tzv. "Poštovné zadarmo" tj. v prípade objednania danej položky je celý nákup bez poštovného nezávisle na veľkosti objednávky (celý proces je automaticky strážený systémom e-shopu).

Štandardne expedujeme zásielky do 30 kg. V prípade väčšej objednávky nás prosím kontaktujte a my pre Vás radi zariadime individuálnu prepravu.

 

Platba

Dobierkou - najrýchlejší spôsob = na nič nečakáme a tovar ihneď odosielame, Vy ho zaplatíte dopravcovi, ktorý Vám ho privezie.

Dopredu prevodom - odoslanie objednávky je omeškané o 1-2 dni než príde platba a spracujeme ju. Na oplátku ponúkame nižšiu cenu dopravy tým, že Vám neúčtujeme dobierkové. Stálym odberateľom zasielame skladový tovar ihneď.

Hotovosť - pri osobnom prevzatí (ZADARMO)
 
Platebnou kartou - zadarmo
 
Výmena tovaru
Tovar zakúpený v našom e-shope možno vymeniť za iný do 14-tich dní bez udania dôvodu.
Pri výmene tovaru musia byť splnené tieto podmienky:
 
tovar musí byť vrátený v pôvodnom obale
nesmie niesť žiadne známky použitia či poškodenia (musí byť schopný ďalšieho predaja)
tovar musí byť kompletný, ako Vám bolo od nás dodaný
nesmie chýbať kópia dokladu o kúpe, prípadne ostatné doklady, ktoré boli s tovarom dodané
 
V prípade výmeny tovaru, poštovné hradí zákazník. V prípade doplatku pri výmene pôvodného tovaru za nové s vyššou cenou zasielame tovar na dobierku. V prípade preplatku vraciame preplatok na Váš účet. V prípade, že žiadate výmenu tovaru, tento tovar k nám nikdy neposielajte formou dobierky - dobierky nebudú prevzaté.
 
Tovar na výmenu zasielajte na adresu:
FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
 
Priložte sprievodný list kde ďalej uveďte:
 
číslo objednávky
názov (množstvo) vráteného tovaru
názov (množstvo) novo vybraného tovaru
 
Vrátenie tovaru
Ak Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje tovar zakúpený v našom e-shope, máte možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14-tich kalendárnych dní bez udania dôvodov.
Tento nárok máte aj na objednávky realizované po internete s osobným odberom. Právo na odstúpenie od zmluvy vyplýva zo zákona č. 367/2000 Zb.
K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám Vašu identifikáciu aj vráteného produktu (faktúra).
Čiastka za vrátený tovar Vám bude zaslaná späť prevodom na Váš účet najneskôr do 14 dní od doručenia odstúpenia od zmluvy.
Obal nie je predmetom kúpy ani súčasťou kúpenej veci. Aj napriek tomu má Jiří Štefan - www.tonerynaplne.sk, právo na náhradu skutočne vynaložených nákladov spojených s vrátením tovaru (uvedenie do pôvodného stavu). Tieto náklady sú vždy individuálne posúdené a ako také sú potom zákazníkovi naúčtované a započítané s čiastkou za vrátený tovar.
 
Účtovaniu týchto poplatkov predídete, ak tovar uvediete do pôvodného stavu (správne zabalenie a pod.)
 
Priložte sprievodný list kde uveďte:
 
číslo objednávky
názov (množstvo) vráteného tovaru
číslo účtu kam chcete vrátiť peniaze
 
 
Tovar nám doručte späť na adresu:
FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
 
Tovar neposielajte na dobierku !!! Dobierky nebudú prevzaté.
 
Poškodená zásielka

... Je dodávka mechanicky poškodená (zistíte mechanické poškodenie niektorého z produktov)

Kupujúci je povinný bezprostredne pri dodaní prekontrolovať spolu s dopravcom stav zásielky (počet balíkov, neporušenosť pásky, príp. poškodenie krabice) podľa priloženého prepravného listu a odmietnuť prevzatie neúplnej alebo poškodenej zásielky.

 
Slovenská pošta
Ak poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie tovaru až po odchode prepravcu, je potrebné reklamáciu nahlásiť najneskôr do dvoch pracovných dní emailom na info@tonerynaplne.sk či telefonicky na tel .: +420 491 110 610.
Obratom budete kontaktovaní pracovníkom, ktorý vybavuje škody, ohľadom zaslania potrebných náležitostí vrátane fotografií poškodeného tovaru. Pri nenahlásení škody do 2 dní od prevzatia zásielky sa zákazník vystavuje nebezpečenstvu zamietnutia reklamácie.
 
REKLAMÁCIA - stručný návod
Pokiaľ chce zákazník reklamovať tovar kúpený v internetovom obchode Tonerynaplne.sk, pošle alebo iným spôsobom doručí tovar spolu s kópiou dokladu o kúpe (faktúrou) a uvedeným popisom (najlepšie v prípade poruchy - kontrolný výtlačok - pokiaľ je to možné) závady na adresu firmy.
 
Je vhodné tovar zasielať v originálnom obale alebo vyhovujúcom prepravnom obale, pretože dodávateľ neručí za prípadné mechanické poškodenie pred prijatím tovaru.
 
Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar v zodpovedajúcom stave a nepoškodený.
Upozornenie: Zákazník je povinný predložiť reklamovaný tovar vyčistený, zbavený všetkých nečistôt a hygienicky nezávadný. Firma Jiří Štefan - www.tonerynaplne.sk je oprávnená odmietnuť prevziať k reklamácii tovar, ktorý nebude spĺňať vyššie uvedené zásady všeobecnej hygieny (Vyhláška 91/1984 Zb. O opatreniach proti prenosným chorobám).
 
Tovar odovzdaný k reklamácii bude testovaný iba na závadu uvedenú kupujúcim (v reklamačnom formulári, v priloženom liste s popisom závady). Pre opis chyby výrobku odporúčame využiť Reklamačný formulár, na stiahnutie tu.
 
Tovar nám doručte na reklamáciu na adresu:
FROGMAN s.r.o.
P.O.BOX 901
Detašované pracovisko - Sihoť
911 01 Trenčín
 
O priebehu celej reklamácie budete informovaný automatickými e-mailami, ktoré Vás upozornia na to, že Vaša reklamácia bola nami prijatá do systému, že bola vybavená, že Vám bola odoslaná alebo si ju máte možnosť vyzdvihnúť v našej pracovnej dobe v prevádzkarni v Horní Nová Ves 276 , 507 81 Lázně Bělohrad, Česká republika.
 
Zabudnuté heslo:
 
http://www.tonerynaplne.sk/s/zapomenute-heslo
 
pod vyššie uvedeným odkazom máte možnosť požiadať o obnovu zabudnutého hesla